Firma Administrator

Vă oferim

SERVICII CONTABILITATE SI CASIERIE

TOTAL ADMIN IMOB, partener AVIZIERO, este o companie care ofera servicii de
administrare si intretinere condominii. Experienta dobandita inca de la infiintare va
poate asigura ca indiferent de necesitatile dumneavoastra veti avea parte de o
colaborare cat mai profesionista cu specialisti in domeniu.

AVIZIERO permite tuturor celor din asociatia de proprietari sa aiba un cont in care
va vizualiza toate consumurile si cotele de intretinere individuale si prin care pot
verifica diverse documente ale asociatiei de proprietari precum: suma de plata,
soldurile elementelor de ACTIV/PASIV, registrele contabile.

TOTAL ADMIN IMOB impreuna cu AVIZIERO va ofera transparenta, creeaza
incredere si sprijina asociatia de proprietari sa isi gestioneze mai bine imobilul.
TOTAL ADMIN IMOB va pune la dispozitie:

- Verificare semestriala (sau verificare la cererea asociatiei de proprietari) a
starii tehnice instalatiilor aferente partilor comune urmata de instiintarea
Comitetului Executiv al asociatiei in vederea luarii masurilor necesare
pentru efectuarea la timp si eficient a lucrarilor de reparatii si/sau
intretinere;
- Supunerea unei analize si apoi a unei selectii de oferte pentru
executia unor lucrari de intretinere/reparatii necesare in condominiu, cu
aprobarea comitetului executiv al Asociatiei de proprietari;
- Participarea la cererea comitetului executiv la receptia lucrarilor de
reparatii care pot avea loc la asociatia dumnevoastra;
- Verificarea facturarii corecte a consumurilor prin verificarea indexurilor
prezente cu cele facturate, iar in cazul in care se constata diferente care nu
sunt supuse regularizarilor, se fac demersurile necesare pentru reglarea
situatiilor financiare cu furnizorul in cauza prin aducerea lacunostinta
comitetului executiv;
- In cazul in care se stabileste de catre comitetul executiv verificarea
contoarelor individuale, la solicitarea comitetului, administratorul poate insoti
comisia desemnata pentru aceasta activitate. Acest demers, de regula, se
efectueaza o data la 6 sau 12 luni;
- Evidenta mentenantelor lunare/trimestriale/semestriale/anuale a diverselor
echipamente din condominiu precum: acoperis/terasa, trapa de fum, coloane
aerisire bai/bucatarii, lifturi, iluminat scara, usi intrare, interfon, canalizari
pluviale, curatare clape de sens, curatare rigole, grupuri de pompare.

a. Organizarea si conducerea contabilitatii in partida simpla prin intermediul
soft-ului
Aviziero;
b. Intocmirea listelor de plata- cote de intretinere, conform Legii nr. 196/2018;
c. Afisarea listei de plata, a centralizatorului de cheltuieli lunare si a
programului de incasari;
d. Instiintarea proprietarilor in ceea ce priveste cota lunara de
intretinere prin trimitere de email catre acestia;
e. Intocmirea statului de salarii pentru angajatii asociatiei de proprietari;
f. Calcularea penalizarilor cu procentul stabilit de Adunarea Generala;
g. Sesizarea comitetului executiv cu privire la restantieri;
h. Evidentierea cheltuielilor lunare prin centralizatoare de casa,
de banca si intocmirea registrelor conform legii.
i. Intocmirea si predarea actelor contabile care au stat la baza calculului
pentru intretinere reprezentantului asociatiei (la decizia comitetului
se predau dupa incheierea unui an);
j. Intocmirea situatiei Activ/Pasiv;
k. Efectuarea platilor catre furnizori si institutiile statului din contul
online al asociatiei;
l. Evidentierea tuturor incasarilor (cote de intretinere si fonduri de
rulment sau de reparatii) de la locatari pe fise de apartament
distincte/nominale;
m. Intocmirea si depunerea declaratiilor online, cu semnatura electronica;
n. Intocmire situatie contabila ceruta de catre Presedinte/Cenzori sau
Comitetul Executiv;
o. Intocmirea raportului anual pentru Adunarea Generala, inclusiv
analiza fondurilor de rulment si reparatii pentru a asigura asociatiei un
bun demers in derularea activitatilor si plata furnizorilor in termenul
scadent, astfel incat sa se evite penalizarea pentru neplata la timp a
acestora.

Societatea noastra ofera proprietarilor acces direct in platforma online de administrare
Aviziero si posibilitatea achitarii online a cotelor de intretinere, putand fi accesata si de pe
telefonul mobil, tableta sau alte gadget-uri.
De asemeni, proprietarii pot achita si in contul asociatiei de proprietari.
Oferim si posibilitatea deplasarii la sediul Asociatiei dumneavoastra, acest serviciu va
intra in costul total al acestei oferte, deplasarea se va efectua de 2 ori/luna a cate 75
minute/incasare.

Va oferim colaborari cu furnizori pentru:

– Revizii si mentenanta instalatii gaz;
– Revizii, reparatii si mentenanta centrale termice;
– Revizii, reparatii si mentenanta instalatie canalizare, termica, electrica si sanitara;
– Revizii si mentenanta grupuri de pompare apa;
– Revizii si mentenanta interfon;
– Diverse lucrari de constructii;
– Servicii de lacatuserie;
– Servicii de curatenie, reparatii, cenzorat;
– Servicii de paza/protectie/interventie si monitorizare video;
– Asistenta juridica in vederea infiintarii asociatiei de proprietari dar si pentru
diferitelitigii care pot aparea in cadrul asociatiei dumnevoastra.